niedziela, 1 marca 2015

Robienie biznesu w internecie to dziś niełatwe zadanie, ogromna rywalizacja powoduje, że trzeba się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych nabywców, by byli skłonni teraz u nas zostawić własne pieniądze. Doskonałym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli rozpowszechnianie towarów bądź usług za radą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe kontrahentów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie może być mylony ze normalnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie ma możliwość być więc tak, że reklama sklepy w siecigo będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem możliwe, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail wykorzystuje się przeróżnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tak dalej. Jeśli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przekształceń, niemniej jednak najpierw należy taką listę posiadać. Jeżeli posiadamy i chcemy, ażeby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw uzyskać coś od nas, by móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najistotniejsze doskonały język i perswazyjny przekaz, a co bardzo istotne właściwe dobranie grupy docelowej - na tym polega optymalizacja zmian. Każda lista adresowa ma możliwość zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży funkcjonuje.

Inne informacje: skuteczny e-mail marketing.

0 komentarze:

Prześlij komentarz