niedziela, 13 sierpnia 2017

Czemu warto interesować się SEO?

Każdy przedsiębiorca lub właściciel strony internetowej na pewno choćby raz spotkał się z pojęciem pozycjonowania strony. Jest to w obecnych czasach niezbędne narzędzie w walce o klienta. Konsument poszukujący danego produktu albo danej usługi coraz częściej wykorzystuje internetu do odnalezienia niezbędnej oferty.



Osoba taka najczęściej korzysta z pomocy wyszukiwarek, czyli serwisów internetowych indeksujących treść setek milionów stron w sieci. Natomiast dla danego hasła, czy tak zwanej słowa kluczowe liczą się zazwyczaj jedynie wyniki pojawiające się na początku listy wyszukiwania. Przeciętny użytkownik globalnej sieci internet, jak wskazują badania, nie zawraca sobie głowy dalszym wyszukiwaniem. Mając to na uwadze, właściwie każdy już prawdopodobnie rozumie jak ważne i potrzebne jest efektywne pozycjonowanie stron.
Pozycja strony uzależniony jest od wielu czynników. O wszystkim decydują jednakże algorytmy używane przez roboty wyszukiwarek, które przeszukują strony internetowe i pozycjonują serwisy według wartości treści na wortalach. Wszystko zależy więc od oceny jakości i przydatności danej witryny internetowej dla internauty. Spora większość popularnych wyszukiwarek nie zdradza detali funkcjonowania swoich algorytmów. Na szczęście rozpowszechnianie strony w sieci przez jej pozycjonowanie jest możliwe dzięki zabiegom seo, czyli optymalizacji treści w celu polepszenia jakości strony w oczach wyszukiwarek. Skuteczne seo oferują, w głównej mierze wyspecjalizowane firmy , a ponadto freelancerzy. Ogólnie rzecz biorąc rzecz ujmując, profesjonalne pozycjonowanie strony polega na dwóch etapach. Pierwszym etapem jest kompleksowo przeprowadzony audyt, czyli test strony pod względem tego jak widziana jest przez wyszukiwarki. Doświadczony specjalista seo bez kłopotu poprawi kod serwisu, a też wewnętrzne linki dzięki czemu strona zostanie poprawnie przeszukana i zindeksowana przez roboty wyszukiwarek. Kolejnym, najbardziej istotnym krokiem jest linkowanie, zarówno wewnętrzne (w obrębie pozycjonowanej strony) jak i zewnętrzne (linki z innych, wartościowych stron internetowych).
Zobacz także: marktingzone.wordpress.com.

0 komentarze:

Prześlij komentarz